Mintegy ötmillió fontnyi bevételt hozott a brit mozikban forgalmazása első napján az új James Bond-film
Daniel Craig utolsó James Bond filmje 4,5-5 millió font bevételt hozott a brit és ír mozikban forgalmazása első napján - adta hírül a BBC. A James Bond - Nincs idő meghalni című film csütörtöki bevételei 13 százalékkal voltak magasabbak, mint a 2015-ben bemutatott Spectre, viszont 23 százalékkal alacsonyabbak, mint 2012-ben mozikba került Skyfall című filmeké - közölte a Universal Pictures pénteken.
A Nincs idő meghalni című film forgalmazását a brit mozi történetében a legszélesebb körben kezdték el: az Egyesült Királyságban és Írországban csütörtökön 772 filmszínházban válthatták rá jegyet a nézők, ami 25-tel több, mint az eddig rekordtartó, a 2019-ben bemutatott Star Wars - Skywalker felemelkedése című film esetében. A Gower Street Analytics filmtechnológiai cég előrejelzése szerint ez a film fogja elvinni a hét végén az összes brit és ír mozijegybevétel 92 százalékát. A film négy nyitónapjára 1,6 millió darab jegyet adtak el már elővételben. Ez 12 százalékkal haladja meg a Spectre elővételi jegyeladásait és szinte megegyezik a Skyfalléval. Mindkét film jegybevétele több mint 95 millió fontra rúgott a brit és ír mozikban.
A projekt az Európai Unió társfinanszírozásával, az Európai Parlament kommunikáció területére vonatkozó támogatási programja keretében valósult meg. Előkészítésében az Európai Parlament nem vett részt, és semmilyen felelősséget vagy kötelezettséget nem vállal a projekt keretében nyilvánosságra hozott információkért és álláspontokért, amelyekért kizárólag a szerzők, a megkérdezett személyek, a program szerkesztői és terjesztői felelősek az alkalmazandó jognak megfelelően. Az Európai Parlament nem felel a projekt megvalósításából esetlegesen származó közvetlen vagy közvetett károkért sem.