km/óra
  2021.10.20., szerda  •  Vendel napja
Ezek a márkák nyerték meg a tavalyi évet

Ezek a márkák nyerték meg a tavalyi évet

A 2020-as évben az autómárkák mozgatták meg legjobban az online közösséget, szépségápolás kapcsán a fórumokon történt a legtöbb bejegyzés, a koronavírus hozta korlátozások miatt pedig megnövekedett az internetes párbeszéd az élelmiszerboltok körül – derül ki a SentiOne kutatásából.

 

A magyar online közönség véleményét mérő Social Index 6 kategóriában, 338 márka kapcsán kutatta az internetezők véleményét. Mint írták, a 2020-as Social Index rangsorának felépítésénél a márkákat egymáshoz viszonyított online jelenlétük minősége mentén súlyozta a SentiOne, egyrészt a hozzájuk kapcsolódó tartalmak mennyiségét, másrészt azok érzelmi hátterét is figyelembe véve.

 

Forma 1 és Mercedes

 

Az autómárkák a legkedveltebb kategória, azaz a legnagyobb internetes párbeszéd itt tapasztalható a SentiOne elemzése szerint. A tavalyi Social Index győztese ebben a csoportban a Ferrari volt, idén a Mercedes és a BMW mögött végzett csak a harmadik helyen. A Mercedes kapcsán elemzett online beszélgetések, kommentek és bejegyzések mennyiségét és pozitív töltetét a Forma 1 versenyek növelték, a legnépszerűbb márkaemlítéses bejegyzés viszont Majka videója volt, amelyben átvette új Mercedesét a márkakereskedőtől. A harmadik helyen végzett Ferrari mögött idén lecsúszott az Audi a dobogóról, a Tesla viszont tartotta az ötödik helyezést. Az autós kategória érdekessége még, hogy a Facebookon, videós oldalakon, blogokon, portálokon, Instagramon és a fórumokon autós témában történt a legtöbb bejegyzés 2020-ban a többi kategóriához mérten.

 

Cserélt a Tesco, Lidl és Spar

 

Az élelmiszerbolt kategória tavalyi dobogósai helyet cseréltek, a Tesco második helyről az élre váltott, a Spar a harmadik helyre csúszott, a bronzérmes Lidl pedig idén második lett a versenyben. A 2020-as évben az élelmiszervásárlás a második kedvenc témája volt a netezőknek, idén a férfiak is nagyobb számban csatlakoztak a párbeszédhez, amely főleg a Facebookon és website-okon zajlott. Az első ötbe került még az Aldi és a Penny, a Manna lánc kikerült a TOP10-ből, helyére a Reál lépett.

 

Édesszájú online magyarok

 

A Nasi kategóriában 66 márkát elemeztek a SentiOne szakemberei, ezek között több sós nassolni való is volt, de az első tízbe kizárólag édességek kerültek be, és a korábbi évekhez hasonlóan töretlenül vezet a Nutella. A 2020-as évben öt helyet ugorva szorongatta meg a második helyezett Lindt, a márka kapcsán az említések 85 százaléka volt pozitív. A Bounty és a Boci helyére a Nestlé és a Cserpes lépett a legjobb 10-be, a Túró Rudi viszont stabilan tartotta a helyét a TOP5-ben.

 

Just did it again

 

A NIKE idén is megnyerte a divat kategóriát, legnépszerűbb tartalmai a cipőkről szóltak. A legnagyobb elérést a márka a Deichmann cipőbolt Facebook oldalán keresztül kapott, de a legkedveltebb bejegyzés a Glamour Hungary oldalán született egy NIKE reklám kapcsán. A második és harmadik helyezett sportmárka, az Adidas és a Puma is tartotta előző Social Index során megszerzett pozícióját. A kategória első tíz helyezettje között idén először szerepel két magyar márka, a Süel és az Amnesia.

 

Fórumokon beszéljük ki

 

A szépségápolás kategória az egyetlen, amelyben az internetezők a fórumokon osztják meg leginkább a gondolataikat, de népszerűek az Instagram bejegyzések és a videós tartalmak is a témakörben. Ebben a kategóriában volt az 2019-es indexhez képest a legtöbb mozgás, a tavalyi győztes L’Oréal a negyedik helyre csúszott, a Rossmann vette át a helyét. Az első tízbe viszont bekerült a Vichy, a Lush, a Bioderma és az Isana is.

kapcsolódó cikkek
Továbbra is az Apple a világ legértékesebb márkája
Továbbra is az Apple a világ legértékesebb márkája
Immár a nyolcadik egymást követő évben lett az Apple a világ legértékesebb márkája az Interbrand nevű amerikai tanácsadó vállalat globális rangsorában.
Az Apple beszigorít a hirdetőivel szemben
Az Apple beszigorít a hirdetőivel szemben
Szigorú szabályok lépnek életbe az ujjlenyomatos követések esetében az appoknál.
A helyi közösségekben lát piacot a Facebook
A helyi közösségekben lát piacot a Facebook
Lokális programmal erősítene a közösségi médium.
címkék
kapcsolódó cikkek
Továbbra is az Apple a világ legértékesebb márkája
Továbbra is az Apple a világ legértékesebb márkája
Immár a nyolcadik egymást követő évben lett az Apple a világ legértékesebb márkája az Interbrand nevű amerikai tanácsadó vállalat globális rangsorában.
Az Apple beszigorít a hirdetőivel szemben
Az Apple beszigorít a hirdetőivel szemben
Szigorú szabályok lépnek életbe az ujjlenyomatos követések esetében az appoknál.
A helyi közösségekben lát piacot a Facebook
A helyi közösségekben lát piacot a Facebook
Lokális programmal erősítene a közösségi médium.
Savaria Fórum 30. évfolyam 37. szám - 2021.10.15.
Savaria Fórum 30. évfolyam 37. szám - 2021.10.15.
tematikus oldalak
legolvasottabbak
Megyei I. osztály: A Vép nyerte forduló rangadóját, helycsere történt az élen
Tovább menetel a Haladás VSE-Zanati SE, az újoncot csupán három pont választja el a dobogós helyektől. A Kőszeg tíz emberrel dolgozta le kétgólos hátrányát, a Jánosháza pedig az utolsó percekben csikarta ki a győzelmet Szentgotthárdon. A Sárvár és a Király is magabiztosan nyert, amivel utóbbi a tabella élére ugrott. A Bük és az Egyházasrádóc összecsapása gól nélküli döntetlent hozott.
Vonattal ütközött egy autó Csákánydoroszlónál, hárman meghaltak (frissítve)
Vonattal ütközött össze egy gépkocsi Gasztony és Csákánydoroszló között, egy vasúti átjáróban. Az autóban utazók közül mindenki életét vesztette.
Márki-Zay Péter: „Még Dobrev Klárának is rám kell szavaznia, hogyha kormányzati pozíciót szeretne jövőre”
A miniszterelnök-jelölt sajtótájékoztatót tartott Szombathelyen.
Szeptemberi közgyűlés: ingatlanügyek és orvosi ügyelet
Módosítják az idei költségvetést, döntenek az önkormányzati tulajdonú gazdasági társaságok aktuális ügyeiről, és több rendeletet módosítanak a képviselők a ma 9 órakor kezdődő közgyűlésen. 15 napirendi pontot nyilvánosan, kettőt zárt ülésen tárgyalnak.
Dübörög az előválasztás második fordulója
Hétfőn majdnem 85 ezren, kedden 97 ezren tették le a voksukat Dobrev Klárára vagy Márki-Zay Péterre.
legfrissebbek
Rajzpályázat virágos vasútállomásokról
22 új fertőzött Vasban, 1668 Magyarországon, 30 beteg meghalt
1668 az új fertőzött, elhunyt 30 beteg - közölte a koronavirus.gov.hu. A koronavírusosok száma a megyében 24.129-ről 24.151-re nőtt.
Halott menekülteket találtak egy kisbuszban Ausztriában
Egy embercsempész kedden 28 menekültet szállított furgonjával Magyarországról Ausztriába. A Cinfalvai/Siegendorf Puszta területén járőröző katonák tartóztatták fel a kisbuszt, melynek rakterében két halottat is találtak. A sofőr elmenekült a helyszínről, a keresésben a magyar rendőrség is részt vesz, olvasható az orf.at-n.
Halálos karambol a 84-es főúton Nemeskeresztúrnál: aszfaltot szállító kamion és egy személyautó ütközött (frissítve)
Összeütközött egy aszfaltot szállító kamion és egy személyautó a 84-es főúton, Nemeskeresztúr térségében. A személyautó vezetője a helyszínen meghalt.
Először látható Magyarországon Wayne McGregor Chroma című koreográfiája
Wayne McGregor Chroma című darabja az alkotó szándékai szerint az emberi test drámáját vizsgálja, valamint azt, ahogy a test a legszélsőségesebb gondolatokat és érzelmeket is képes kifejezni.